9.3 Szczegółowy opis Farmy

Awatar użytkownika
FAQ-Team
Moderator
Posty: 208
Rejestracja: pn lis 15, 2010 6:15 pm
Płeć: Mężczyzna

9.3 Szczegółowy opis Farmy

Postautor: FAQ-Team » wt lis 30, 2010 8:27 pm

Witaj na Twojej farmie!
Dziś objaśnię Ci nawigację po gospodarstwie, na początek rzuć okiem na poniższy screen.
Obrazek
Jeśli już rzuciłeś okiem na farmę, przejdźmy do meritum tematu i omówmy poszczególne elementy farmy. ;)

Obrazek
Pasek nawigacyjny znajdujący się w lewym górnym rogu, (tylko dla posiadaczy Konta Premium) jest niezwykle pomocnym narzędziem w grze.
W jednej chwili możesz przechodzić, np. z farmy nr1 do El Fiszado, podczas gdy inni tracą na tą czynność około 11 sekund.
Pierwsze 4 przełączniki odpowiadają numerom farm które posiadasz.
Kolejny przycisk przenosi Cię do El Drzewado, następny zaś do Siedziby Twojego klubu.
Dwa kolejne przyciski pomogą Ci przenieść się do El Farmado lub El Fiszado.
Ostatni zaś przeniesie Cię do Strefy Pikniku.

Obrazek
Drogowskaz skierowany ku lewej stronie, znajdujący się tuż obok Naszego Ranczo,
służy jako podstawowa ścieżka do Siedziby klubu (Dostępny dla wszystkich graczy).

Obrazek
Budynek widoczny na powyższym obrazku to ranczo, klikając na niego możemy się dostać do jego wnętrza,
(więcej informacji :arrow: viewtopic.php?f=227&t=40968) gdy jesteśmy w środku, poprzez kliknięcie w okno,
przeniesiemy się do miejsca, gdzie będziemy mogli ustawić własne pole pokazowe
(więcej informacji o pp :arrow: viewtopic.php?f=224&t=40960)

Warto również zwrócić uwagę na ozdoby rozmieszczone wokół naszego rancza.
1. Skrzynka na listy, którą otrzymujemy po wykonaniu Quest'a nr 4
2. Rabatka z kwiatkami, która otrzymujemy po wykonaniu Quest'a nr 23
3. Komin, który otrzymujemy po wykonaniu Quest'a nr 34

Obrazek
Tuż przy ranczo swoje biuro ma architekt - Szczęsław Bąbel. Ten światowej sławy architekt pomoże nam zaprojektować zewnętrzny wygląd naszego ranczo.

Obrazek
Nieopodal architekta, przy ścieżce pod drugim polem spotkać możemy Maćka. Ten sympatyczny osiołek w zamian za przygarnięcie go na swoją farmę (koszt: 75 monet) każdego dnia obsypywał nas będzie drobnymi prezentami - mogą to być roślinki, punkty, prezenty na półkę, a od czasu do czasu i monetka.

Obrazek
Na ścieżce pomiędzy polami napotkać możemy traktor. Zakupując go otrzymujemy podwojony zbiór produktów roślinnych i zwierzęcych przez 48h (nie dotyczy to produktów z El Drzewado, piknikowych oraz olei). Cena traktorka uzależniona jest od ilości posiadanych farm - każda odblokowana farma to 15 monet (max koszt to 60 monet - 4 farmy). Zbiór bonusowych produktów zwierzęcych jest dodatkowo punktowany.

Obrazek
W lewym dolnym rogu naszej farmy znajduje się schowek na wypieczone recepty i gotowe do użycia Power Up'y,
Po kliknięciu na niego, ujrzymy aktualny stan naszych doładowań.

Obrazek
Aby uruchomić Power up'a wystarczy kliknąć na wybraną receptę, po czym potwierdzić naszą akcję.

Pamiętajmy, że:
:idea: Power up dotyczący roślin może zostać uruchomiony tuż przed zbiorem danej roślinki.
:idea: W jednej chwili może być uruchomionych wiele power up'ów dotyczących roślin,
lecz nie ma możliwości uruchomienia dwóch i więcej power upów, o tych samych właściwościach.

Obrazek
U dołu naszej farmy znajduje się straganik, do którego codziennie przychodzi 6 ludzi NPC (Wimps) w celu dokonania zakupów.
Po najechaniu na straganik wyświetli nam się ramka z dokładnymi informacjami,
dotyczącymi obsługi klientów i aktualnie używanej reklamy.
Aby zwiększyć ilość przychodzących do nas klientów, należy wykupić reklamę w El Farmado
(więcej informacji znajdziemy tutaj :arrow: viewtopic.php?f=214&t=41479)

Obrazek
Po prawej stronie naszej farmy znajduje się drogowskaz,
który służy do przenoszenia nas na sąsiednią farmę.

Obrazek
W prawym górnym rogu, tuż pod panelem sterowania w grze znajdziemy:
1. Informację do kiedy przysługuje nam konto premium
2. Notatnik, przydatne narzędzie, służące do zapisywania ważnych informacji (tylko dla posiadaczy KP)
3. Panel listy przyjaciół
4. Pasek informujący o aktualnie wykonywanych Questach.



Autor: poWolny akromen
Obrazki: codeinka, poWolny akromen

Obrazek

Wróć do „9. FAQ - Farmy i magazyny”